4:e advent... Redan!

Ja då har ja snart gjort mitt denna advents-söndag! Har haft en dunderbra dag & så har jag fått en hel del gjort också :-) Jag var i stallet riktigt länge idag och bara fixade, käkade till och med lunch i fikarummet vilket jag nog inte gjort sen jag var 13 år eller nåt! Gissa vad jag åt?? Jo, 3-kronors nudlar - snacka nostalgi ;-) Jag rent utav levde på det när jag bodde på Hammarö ryttarförening som liten.. Efter att både jag och P käkat lite lunch gick vi på en liten adventspromenad - var himla mysigt! Nu är jag hemma och sitter bredvid ett berg med nytvättad tvätt som måste vikas fint och läggas in i garderoben eller hängas på galgar. Under tiden maskinerna snurrade slog jag in lite julklappar så nu är alla klara! Meningen var att jag skulle städa idag också så jag slipper möta en stökig lägenhet när jag kommer tillbaka från Karlstad.. Men det får kanske bli  imorn, jag har ju ytterligare en dag på mej innan jag sätter mej på tåget hem till Karlstad :-) Nu ska jag åtminstone åka ut till P och ge honom hans medicin & sedan stannar jag nog till vid Elin lite...

Ha en skön kväll!
P & K
 


Vi                                               P snor rampljuset ;-)


Sperlingsholm...


Några små klappar :-)

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nostalgi! Men du kommer väl ihåg våra maratondagar på Torp?! Alla tävlingsförberedelser? Kul hade vi iaf! :) God jul!

2009-12-22 / 09:37:34     URL: http://misswarmland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?