Vilodag & myskväll

Idag har jag varit riktigt kraxig alltså, jösses jag låter som en kråka i målbrottet minst sagt! Ej så fagert vill jag lova! ;-) Så jag har tagit det väldigt lugnt idag, var i skolan imorse och betalade kåravgiften och gick runt på mässan och fick lite tips och vägledning, väldigt bra! :-) Sedan fixade jag och Madde lite lunch här hemma och sedan mötte vi upp en mäklare för att kolla på två lägenheter till henne, men tyvärr var de väl inte som vi hade hoppats :-( Så vi letar vidare, något bra ska nog dyka upp till henne snart.. Sedan köpte vi lite mellis på Hemköp och sedan åkte jag ut till stallet och fixade till P, var så himla skönt att få komma ut i den härliga lant-luften och bara lalla runt lite och äta lite blåbär, P fick vila idag för jag känner mej så himla hängig och vill inte utmana ödet och rida på som vanligt, så vi bara gosade i stallet jag och P:son.
Nu på kvällen har vi ätit en delikat måltid bestående av potatis, morötter, böner och fiskbullar- sjukt gott va de! Jag fixade ihop en hallonpaj med till kvällsbesöket, riktigt smarrigt! ;-) Vi har bara suttit och degat här i min lägenhet och sett på Bachelorette och So you think you can dance.. Nu har grabbarna gått hem och tagit natten och nu ska vi med slumra in till lite härlig mys-musik!

Måste även passa på att Gratta Linda & Danne till förstahandskontraktet!! Grattis goingar till den fina lägenheten precis vid Nissan! Räkna med besök från mej! ;-) Är så glad för Er!

Natti natti


Guldgossen!                                        Måttligt blek & trött, skyller allt på den 
                                                            rejäla förkylning jag dragit på mej! ;-)


En väldigt mumsig och välbehövlig hallonpaj!


Ett väldigt trevligt sällskap fick vi på kvällen! Janne, Björn
& Anders kom över och fick i sig lite fika :-)
Kommentarer
Postat av: Tessan

Älskling du behöver inte vara ledsen! Det ordnar sig för oss. Jag har ju underbara vänner som stöttar och bryr sig! Du är fantastisk! Vilken mysig kväll ni verkar haft :) och vilket gött gäng du stött på. Ta hand om dig så kan vi ringas i kväll. Kyss

2009-08-27 / 07:21:37     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack goding!! Jag har inte kunnat sova inatt heller för jag varit så upprymd....helt sjukt!! Du måste komma på massor av besök såklart ;) Kysss

2009-08-27 / 09:37:59     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?