Välkomnande värmland!

Fick ett underbart välkomnande när jag anlände till karlstads centralstation igår! Min goa Tess hämtade mej i regnet och vi åkte ut till Öa där god mat och nybakade bullar väntade hemma hos mamms & papps :-) Senare på kvällen åkte vi in till Adam, de var himla kul att få träffa mina härliga pojkar! Erik, Adam och Jacob! Nu ska jag och mina päron ha lite bull-kalas på altanen i det fina(!) vädret :-) Och snart kommer både Tess & Linda ut med vovvsarna som ska få busa runt här i skogen! :-)

Hörs lite senare!
P&K


jag och fina Tessan hemma i torpet!


Jag, Paps & Tess                            Mina fina vänner!!


Saft & bullar!
Kommentarer
Postat av: Jennie

Det gick bra att komma fram ser jag, men hur gick det med hemmabygget på väskan?? Höll den sig torr?Hihi snyggt med smygreklamen.

Jag glömde ju skriva ner adressen vi pratade om , amandavardet.blogg.se hette den. Ses på torsdag! kram

2009-08-16 / 12:20:02     URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?