Söndagströtta!

Ja herre jösses idag är vi bra trötta vi PSY-nollor! Tagna av dagarna som gått, sitter jag och min nya inneboende Madde mätta och belåtna med Pizza och godis i magen, väldigt härligt! Nu går nog ögonen snart ihop av sig själva och en rejäl förkylning börjar ta fäste ordentligt, jätteont i halsen och en snuvig näsa och snart kommer nog hostan med, och sen är det över hoppas jag! En klassisk förkylning... Nu sitter jag med smärtstillande halstablett på tungan och ska ta mej två Panodil innan jag studsar i säng och bäddar iordning till 08:an Madde på soffan! Imorn har vi upprop i skolan med, ska bli himla kul att få träffa alla i klassen! Alla har ju inte varit med på nollningen så nu är jag nyfiken på att se vilka de andra är! :-) Nej nu får de bli lite sömn!

Sweet dreams!


Satt mycket fint med Pizza...         Med fröken Corazza!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?