Som på räls!

Idag har allt gått som på räls! Började dagen med att vakna precis innan väckarklockan, och kände mej utvilad (!!) Åt god frukost i lugn och ro innan jag åkte ut till stallet.. P verkar dock tyvärr inte helt kry än utan det märks att han har något i kroppen, tog det därför lugnt och vi körde bara ett skrittpass ute på stallplanen, men han kändes riktigt fin! Var klar i stallet i god tid och åkte hem en vända innan jag cyklade in till jobbet, från jobbet idag följde även ett par nya blå Converse :-) Så nu har min lilla skokoloni fått tillökning, jag hoppas dom ska trivas!


Tyvärr är jag väl lika galen som de allra flesta andra men jag bara älskar
Converse, så i detta fallet är jag ingen utstickare utan jag bara följer strömmen...
Denna gången blev det ett par blå!

Jag har även plötsligt fått nåt sjukt ambitiöst infall, så jag cyklade direkt till gymmet efter jobbet idag oxå, vilket kändes väldigt duktigt ;-) Nu har jag även lagat mat, idag blev det köttfärssås & spagetti! Riktigt mumsigt! Just nu går även några maskiner med ridkläder i tvättstugan och nu ska jag snart se på Bachelorette när jag torkat tårarna från Extreme home makeover, kanske låter fjantigt men jag grinar faktiskt varenda gång! ;-)


Köttfärssås & spagetti!!

Vill idag även ge stort cred till vaktmästarenHFAB, vilken sjukt bra service jag får varje gång! Det är en del som krånglat med lägenheten sedan jag tog över, men varje gång jag gjort en felanmälan har de kommit samma dag varje gång och fixat det! Idag ringde han även innan för att dubbelchecka hur det exakt stod till med mitt avlopp i köket som totalt gett upp.. Nu funkar det kanon och min badrumsdörr knischlar inte heller längre! TACK!!!

Ha en toppenkväll!
P&K
Kommentarer
Postat av: Linda

Som du vet är jag inget stort fan av dom där skorna... Men i blått var dom faktiskt riktigt snygga ;)

2009-08-05 / 21:23:23     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Fin fina skor! :) Du samlar på dig fler o fler skor när du jobbar! ;) Vi hörs o ses snart ju! Ska bli myyyyss! Puss

2009-08-06 / 14:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?