Nollning & full rulle!

Ja det var ingen vila här inte!! Väl tillbaka i Halmstad är det dags att tuta och köra igen! Red Lektion för Eva imorse och P kändes riktigt fin, trots att han vilat nästan 5 dagar :-) Efter stallet var det dags för Nolle-inskrivning och möte med nya klassen, pirrigt men roligt! Jag hann bara vara med en kort stund innan jag var tvungen att sticka till jobbet, men det verkar bra! :-) Ikväll är det grillning på Bolmens, ska dit med några av tjejerna från klassen som jag träffade i förmiddags.. Det har som sagt gått i ett idag, tyvärr så fort att jag inte hunnit äta ordentligt heller så nu har jag slängt i mej makaroner och köttfärssås i en stor portion, vilken satt jäkligt fint i maggen vid detta laget!

Ha en härlig kväll allihopa! Jag hoppas jag hinner skriva lite mer imorgon ;-)
Dags att kila...
P & K


ingen mera vila nu på några dagar....


Fixade lite mysigt hemma med       Den fina orkidén från Britt klarade
smarta spottar från Ikea!               tågresan trots allt! :-)



Min nya mocka-paj! Köpt på Vila
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?