Nollning dag 1

Ja nu är jag hemkommen från den första nolle-kvällen! Lite trötter efter allt stå-hej och nya människor! Vi har haft det riktigt kul, tyvärr missade jag ju lite på dagen då jag jobbade men jag fick i alla fall vara med nu ikväll :-) Leka lekar, grilla korv och skämma ut oss ;-) Men det var inte så illa utan mest kul, vi har en schysst stab!! Och alla av de nollorna jag pratat med verkar toppen och vi i "lilla nya psyk-klassen" Har funnit varandra fort och håller lite samman, vi vann även tävlingsleken "norsk fylla" Ni vet när man kutar som en dåre, snurrar tio varv runt en av stabarna och sedan tillbaka, Galet!! Imorgon kväll ska vi bowla med alla tre klasser i vår Nolle-grupp, ska bli riktigt kul! Men först ska jag till P på morgonen och rida på den nyskördade åkern om vädret är bra och sedan jobba ett litet pass mellan ett och fem.

Här kommer lite bilder från kvällen, alla korten är tagna av vår gulliga Mamma Lillemor.

Natti natt på Er!
P & K


Här är vi 0:orna 09, jag & carro          Här är vi igen och har tagit maskinarnas
längst till höger..                                 flagga och ska bjudas på jyckel..


Grabbarna med erövringen!              "Norsk-fylla" Jag näst längst till höger ;-)


Trött & varm i min nolle-markering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?