Nolle-bowling och Bulls

Ikväll har vi som sagt bowlat upe på Rejmes! Var riktigt riktigt skoj bra jäkla länge innan jag snuvades på min ledning ;-) Nedå, det var sjukt kul och vi var väldigt jämna på vår bana! Jag snuvades på segern i det sista och Madde tog hem segern och äran med 3 raka strikear på slutet! :-) Sedan bar det vidare av in mot stan och lila torg, till sist hamnade vi på Bulls där vi satt och minglade/kikade och snackade runt, himla trevligt och nu är jag jättetrött och det är dags för sängen! imorgon är det en lika fullspäckad dag minst sagt som jag börjar med stallet och jobb för att sedan avslutas med Kårpuben på kvällen :-)

Natti natti på Er!
P & K


Carro, Anders, jag, Björn & Madde vid bowlingbanan


På Bulls! Även Linda är med här...


Carro & Madde - goa tjejer i nya klassen!


Andreas & Jocke från programmen ASP & SVEP som
vi nollas tillsammans med..
Kommentarer
Postat av: Linda

Shit att du inte vann då!! Bowling är ju faktiskt din grej :) Du kommer nog vara galet trött efter dessa tio dagar fyllda av galna upptåg!! Vi hörs i eftermiddag! Kyss

2009-08-22 / 09:28:54     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?