När man får oväntat besök!

Igår när jag slutat jobbet cyklade jag hem för att snabt byta om och åka vidare mot P.. Skulle bara byta till mjukis och äta en knäckemacka, så jag låste inte dörren..! När jag står där och klätt av mej byxorna dundrar det in en stooor kille, bara öppnar dörren utan att plinga eller nånting sånt... Konversationen försigår ungefär såhär:
-Ö Heej (jag med jävligt skeptisk ton)
-Hej hej! Säger han, tittar på mej och börjar ta av sej skorna..
-VA GÖR DU?! (jag börjar få adrenalin)
-Jag ska gå på toa ( väldigt simpelt så där..)
-Jaha men INTE HÄR!!
-Jo, Eller va? Killen tittar på mej väldigt förvånad ser sig omkring och sedan går det upp ett litet ljus!
-OjOJoj, jag har nog gått väldigt fel, förlåt och innan han hann prata klart var han borta!
Haha han fick verkligen eld i baken!!!

På kvällen sedan när jag och Bella sitter i soffan och sett klart på filmen Changeling, plingar det på dörren, och där står han igen, lite fredags berusad denna gången och vill bara be om ursäkt tillsammans med en vän... Haha fan va han skrämde mej å han va inte en liten kile heller! JIsses!! ;-)

Dagen i övrigt beskriver bilderna här:


Tog på mej klänning namns-         När jag kom hem hade jag fått ett lime-
dage ntill ära ;-) Längesen        grönt kuvert i posten! Å vad glad man blir
denna användes..                     av riktiga brev! Tack mamma & pappa!



Panther Ferdinand Dahlström        Bella hos mej på fredagsmys
luktar på blommor under
kvällspromenaden..

   
Fredagsmys med räkor, vin, film & godis med Bella!

Nu ska jag iväg och jobba! Hörs ikväll, ha en fin lördag allihopa!
P&K
Kommentarer
Postat av: Tess

men herredud vad läskligt! jag skulle blivit tokrädd! du måste låsa om dig! Kyss

2009-08-01 / 10:12:39     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?