Mysig ledig morgon!

Sov lite längre imorse, när jag klev upp hoppade jag direkt i stallkläderna och åkte ut till stallet och P, anade att det skule bli en kalasbra morgon i stallet eftersom jag inte hade några planer för resten av dagen, alltså ingne stress alls! :-) Jag och P tränade i ridhuset idag, och äntligen, äntligen lossnade det!! Idag gick det faktiskt helt super! Han var superfin att rida, så nu är jag så glad, nu vet jag att det finns kvar! ;-) Men nu ska vi inte hoppa högt för det kommer ju en dag imorgon också! ;-) Haha!! När jag var färdig med P gick jag bara runt lite på gården och ute i hästarnas trädgård, så himla härlig luft nu när det regnat under natten.. Gunnel har odlat blåbär i stall-trädgården, såna jättestora på buske! Å dom är såå goa! Nu tror jag att jag ska samla lite vuxenpoäng och hinna in till stan på lite ärenden som bör fixas!

Hörs lite senare! P& K





Såhär fint är det i utanför P´s fönster nu! Jag åt massa blåbär & passade
på att plocka med lite blommor hem.. Blir så glatt med nya blommor hemma!
Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga blommor!

2009-08-11 / 20:32:51     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?