Mat å myskväll!

Efter att jag slutat jobbet igår så bar det av ut till P, jag linade honom ett pas på stallplanen, han var väldigt duktig även fast de var första gången jag linade han med kandaret på.. Passade även på att putsa alla mina och Panthers saker, då Amanda redan hade gjort allt annat åt mej :-) På kvällen cyklade jag hem till Linda och Daniel med en vinflaska.. Daniels syster Karolina lille Frode var på besök och sedan kom även Totte och vi beställde mat från Verona! Jag tog en Pizza den var hur god som helst! :-) Sedan bakade Linda sin goda hallonpaj som vi vräkte i oss med vaniljsås, sjuukt gött! Sedan var det meningen att vi skulle gått in till hamnen eftersom det är marinfestival i Halmstad, men vi kom aldrig riktigt så långt... Ingen av oss orkade och vi sa Gonatt istället ;-)

Nu har jag vart i stallet och ridit men de gick skit! Haha jag var inte alls bra idag, men men inte gräva ner sej så är det ju ibland.. P var inte heller i toppform, har var mest trött och ville gå ut i hagen, så efter att vi avslutat träningen okej så fick han som han ville, så nu går han ute och myser i hagen.. Jag ska snart träffa Linda, så får vi se vad vi hittar på :-)

Ha en skön söndag! Hörs ikväll!
P & K


Allihopa! Totte, Karolina, Frode, Daniel & Linda äter


Linda bakar & Charlie tittar på :-)   Fina Frode och Karolina


Alltid en massa bus med grabbarna grus! Charlie,Totte & Daniel leker ;-)


En glad kille!                                      Frode & Totte, välrigt söta ihop!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?