Löpning & mysig promenad

Linda kom och hämtade upp mej i sin ursnygga bil vid strax innan tre, vi åkte ut till Havredals naturreservat och gick en promenad med lille Charlie såklart! :-) Är så himla fint där ute, och den gången slapp vi få en nära döden upplevelse som sist med blixtar och dunder! Ja tog massa fina bilder med mobilen, men tyvärr sa han gonatt förut, ska batteriet redan krångla, ja ni det är min vanliga tur med teknikaliteter! ;-) Men nu lever han men ligger på laddning så får bjussa på bilderna imorn!

När jag sedan kom hem från promenaden kunde jag väl varit nöjd och haft en skön söndag i soffan, men icke!! Jag bestämmer mej för att åka upp till Galgberget och dra en löprunda! Imponerad av mitt eget initiativ, sjukt glad och pigg för nu måste jag igång tänkte jag och åkte iväg! Väl i spåret får jag en tråkig överaskning som egentligen inte var någon överaskning men ändå! satan så otränad jag är, helt sjukt vilken dålig kondis jag slipat till! ;-) Så nu får det att bli att liva upp jogging-dojjorna! Det här går ju inte! Höll ju fasiken på att kola där i spåret! Men men nu har jag i alla fall spräckt nollan!

Go kväll allihopa!
P&K


Skit laddad.....                            Vet inte vad jag tänkte när jag var så här Glá
                                                   för löpning är väl inte direkt min grej..


Färdig!!!! I dubbel bemärkelse ;-)    Nu jäklar kör vi dojjorna! Torsdag nästa
Sjukt vad jag va kass, men bra gött
efteråt!! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?