Lång dag med fin kväll!

Dagen idag har varit vääldigt lång! På jobbet gick allt fort men sedan efteråt cyklade jag som en stölle hem, hoppade i stallkläderna, tog med mej Linda & Charlie och körde ut till P. Vi tänkte att vi skulle tagit en mysig skogstur med stor & liten, men helan (P) Var inte allt för pigg på de, han var rent ut sagt tokig och nerverna satt verkligen utanpå! Så trött jag blir, hade behövt en lugn skrittur i skogen efter en heldag och bara få filosofera och rensa skallen, men icke! Försökte få han lugn på stallplanen men det var ingen idé och det slutade med att vi fick gå upp i ridhuset istället, väl där inne blev han lite lugnare, skönt!! Linda ringde Daniel som kom ut och vi tog alla en härlig kvällspromenad i den fina naturen och sköna kvällen, dock utan P som fick stanna i stallet! ;-) När vi snart gått klart får jag skoskav och blir ap-hungrig! Mindre bra kombo! Så vi stannade faktiskt till vid Burger King och köpte oss varsitt Meal! Jag var så hungrig så jag skaka!! Sedan kraschade vi i soffan hemma hos min underbara extra familj Jonsson/Kjörling! Linda hade även bakat, hon är för go! Så jag åt nog upp det mesta, både chokladbollar & hallongrottor, så nu är magen mätt & belåten.. Nu ligger jag i sängen och måste försöka sova för imorn ska jag upp tidigt och träna för Eva! Tack för ikväll mina goa!

Sussa gott!!
P&K


Lite lugnare Panther & jag i ridhuset..


Panther, Charlie & jag i stallet..     Enda gången han står still på alla fyra..
Kommentarer
Postat av: Linda

Tok-panthis :) han får följa med ut nästa gång!! Tack för en super härlig promenad ;) vi hade nog tur med vädret för nu verkligen ösregnar det ute! Sov gott o lycka till på lektionen imorn! Kyss

2009-08-13 / 00:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?