Jobb, jobb, jobb! :-)

Nu sitter jag i soffan och myser med en kopp te, ska strax göra mej iordning för jobbet. Idag jobbar jag öppning-stängning i butiken och det händer inte allt för ofta så jag kommer väl säkert vara trött ikväll ;-) Men ska bli skoj! Efter jobbet bär det av ut till stallet för att ta en promenad med P.. Och senare ska jag träffa min kära Linda, det va längesen!! Eller kanske inte så jätte, men det känns som det va längesen iaf ;-) Jag tror vi ska baka nåt! Kommer sitta fint!

Ha en toppenfin lill-lördag!
P & K

I det nya slapp-linnet!
Kommentarer
Postat av: Tess

skitsnyggt linne baby!

2009-08-12 / 10:24:57     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?