Hur gammal är jag egentligen?!

Jag börjar allvarligt undra och det kanske ni med gör snart!? ;-) Hur gammal är jag egentligen alltså?! Det börjar ju snart bli pinsamt men jag kan inte hjälpa det, men jag bara älskar små utflykter till mysiga ställen runt om i Halmstad.. Ni vet sånt som pensionärerna gör på söndagarna tillsammans med alla turiser... Så idag har jag varit i Kvarnen igen! ;-) Jag skyller på att Bella så gärna ville åka dit, och de skulle ju aldrig hitta utan mej, så jag fick väl ställa upp som guide! ;-) Men bra mysigt är det faktiskt och jag kommer fortsätta åka dit ;-) Tänk er vid jul, hur mysigt kommer det inte vara då!? Längtar nästan redan! Efteråt svängde vi in på Möllegård, för varken Daniel (bellas pojkvän) eller deras vän Alex hade ju ätit den italienska glassen, så där fick jag en fin anledning att få äta ytterligare en sådan strut denna sommaren! ;-)

Nu ska jag öva på att inte göra någonting, hur jäkla gammalt och tråkigt låter inte det ?!? Fy och usch men det är tydligen nödvändigt har mina nära och kära lärt mej... Vet inte om jag för stunden håller med, men jag vet vad de menar... Men jag vill bara cykla iväg och träna, ska idag dock inte tillåta det!! Ikväll ska jag pyssla om mej själv istället, lägga ansiktsmask, peela, fixa fötterna, göra hårinpackning och fixa naglarna. Det var väldigt längesen!

Ha en mysig söndagkväll!
P&K

Bilder från dagens utflykt följer nedan! :-)


Bells & jag i bilen! En liten road trip med rutorna nervevade
och varma sommarvindar, Livet är härligt!!


En hylning till Daniel som inlevelserikt
granskar kvarnens utbud! ;-)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken mysig dag!kram

2009-08-09 / 21:21:24     URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår dig precis gumman, den där kvarnen är helt underbar :) Jätte mysiga bilder!!

2009-08-09 / 22:11:10     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?