Helt sjukt trött!

Herre min je! Jag är så trött idag så mina egna ögon aldrig tidigare skådat en tröttare människa än mej själv! Skulle bara vilja skaka om mej, men är som sagt för trött... ;-) Vi ligger här i min soffa som två strandade sälar i soffan med täcke, äter lite godis och ser på nån smörig film på tv;n :-) Jag har trots min brist på energi varit hos P och äntligen ridit lite idag, så himla skönt! Och på eftermiddagen har jag även tvättat, pluggat och handlat, så lite cred ändå! ;-) Imorn börjar allvaret med! Då är det skola och vi börjar redan vid 8.00 så det får bli sängen alldeles strax!

Hörs imöra allihopa!
Sussa gott!


Charmigaste söndagsbilden någonsin! ;-) Myser lagom!

Kändes riktigt kul att börja me plugget faktiskt!
Jag undrar hur många dagar den känslan sitter i? ;-)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

imöra? haha. hoppas ni hade trevligt iaf. hörs i dagarna!

2009-08-31 / 00:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?