Grillning och tjejsnack!

Igår hade vi en väldigt mysig kväll här hemma på Nyhem! Jenny & Bella kom över vid åtta-tiden och vi grillade lite gott käk! Dock tog det en jäkla tid innan det började glöda ordentligt.. Ja vi var kanske inga grillmästare i att få fyr, men gott käk blev det i alla fall till sist! :-) Vi satt länge ute, men till sist blev det lite kyligt så vi gick in till mej ett tag innan vi traskade över och joinade en förfest på fartyget.. Där var många i gasen och skulle vidare in mot stán men jag var alldeles för seg så jag valde att gå hem till sängen istället! :-) Vilket kändes som ett bra val när jag vaknade imorse och skulle ut till stallet och rida! :-) Jag tror P och jag åtminstone börjar klättra upp ur formsvackan, idag kändes det lite bättre! Vi tränade i och för sig ute vilket han gillar mycket bättre.. Men i sådana här lägen ska man göra det så lätt för sig som vi bara kan! Snart är åkrarna stubbade med, så till veckan kan vi nog rida på stubbåker!! Hur härligt är inte det!? :-)


Jenny & Bella                                      Den goa maten!


Alla tre!


P & K
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?