Gomöra Host, host gomöra!

Herregud vad jag hostar idag! Ursäkta att jag klagar så mycket över denna jäkla förkylning som intagit min kropp, men fy satan, man får ändå gnälla lite när man är sjuker väl ? ;-) Nu har jag precis gjort underbart fräscha smoothies till mej å Madde, så nu ska vi äta frukost :-) Sedan åker jag ut till stallet och fixa till P, kanske försöka rida lite lugnt med om jag känner att jag orkar.. Madde ska ner till östra stranden och mysa med nollningen idag och jag ska jobba en sväng vi får se hur det går att kraxa runt på jobbet ;-) Rösten min kommer väl skrämma alla stackars kunder..

Ha en toppenfin dag allihopa!
P & K


Putte på fältet
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?