Fredags degning

Jag har inte gjort många knop idag som sagt! Legat på stranden nästa nhela dagen solat, badat, ätit, läst och sovit! Så himla underbart gött va de! På kvällen red vi ut en skogstur och nu har jag bara varit hemma och degat hela kvällen, man blir trött av solen konstigt nog! Man gör ju inget mer än att slöar men de kasnke är just därför.. Vad tror ni? Nu ska jag i alla fall krypa ner för imorgon väntar det stallmorgon och sedan jobb! :-)

Sleep tight!


Mosig och nöjd i solen!                     Steker på stranden & njuter av havet!!!! :-)


Ser ni nyckelpigan på min vänstra stortå?                     Tagen av en hel dag av slöande, dax
Den var hos mej hur länge som helst! Sedan              för sängen! Natti natti!!
flög den sin kos och jag önskade mej nåt! ;-)
Kommentarer
Postat av: Hemligt

Nyckelpiga >> Vad önska du dig då?

2009-08-08 / 02:32:52
Postat av: Elin

Svar till Hemlig: Det kan jag ju inte berätta för då kommer det ju inte hända!

2009-08-09 / 17:38:15     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Guuud vilken skön dag! :-)

2009-08-09 / 21:26:25     URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?