Final & finsittning!

Japp igår var det sista dagen på nollningen... Det känns ganska skönt måste jag säga men samtidigt väldigt vemodigt, man saknar liksom redan alla karaktärerna och vill ha allt tillbaka! Vi har haft tio sjukt intensiva dagar med väldigt mycket skojjigheter som det kommer talas länge om! När vi ser tillbaka på nollningen nu fattar man hur jäkla roligt det har varit! Dagen bestod i tävlingar i Laudbils-rally och sedan regatta med flottarna! Vi är väldigt stolta över våra insatser och även om inte vår lådbil var den allra bästa så var den helt klart den allra snyggaste! Och vår flotte som Kalle designat funkade riktigt bra, och vi bröt AP/SVEP´s dåliga tradition av att sjunka! Vi gick i mål riktigt bra! Vid femtiden var det dags för stabens avtäckning och vilken chock det var att se många av dom utan beklädnad! Riktigt kul och vilka härliga människor :-) Kvällen var också väldigt trevlig och här bjuds det på bilder från hela dagen! Enjoy!

Laudbils race! Jonte & Hans        Regattan! Våra grabbar precis vid fontänen ;-)
ger järnet!


Hela vår stab!


Madde & jag utanför kåren

Fin fina förrätt!                         Allihopa!


Madde & Janne


Kim & Jag


Helena, Kalle & Madde (kolla Maddes fina blomma!
vi fick en varsin av Janne & Björn, så kul)

Björn & Jag                               Helena & Kalle


Kalle posar på hemvägen med Maddes klackar!

Next runway diva coach!             Skobytet!



Kommentarer
Postat av: Jonathan

Hahah Kalle! Så galet snyggt!

2009-08-30 / 11:47:15
Postat av: Kalle

Hahahaha fyy så roligt vi hade hahaha, Elin skickar du bilderna till Tyra så kanske jag kan gå med i Top Model säsong 2010 ;D

2009-08-30 / 23:09:03
Postat av: Madde

Kvällens höjdpunkt helt klart :) Du är redan vinnare för top model kaller ;)

2009-08-31 / 22:43:58
Postat av: Kim

det grämer mig att jag missade kalles sexiga runway show! :P

men jag skulle jättegärna vilja ha kortet på oss elin. skulle bli väldigt glad om du kunde skicka det till min mail!

kul läsning för övrigt :)

2009-09-01 / 00:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?