En måndag i Charlestown!

Efter att jag fått håret fixad gick jag på stan en liten sväng, men jag hittade inget så det var väldigt bra! ;-) Mamma hämtade mej och vi åkte till Vedugnen och käkade lunch ute i den härliga solen! vi åt jättegod rödspätta :-)


Mamma & maten!

Sedan fick jag skjuts till Ikea där jag hälsade på min Tess och handlade lite accentfärger till min lägenhet, massa roliga saker fick jag med mej, men satan vad lurad man blir!! Man går ju där och plockar på sej för "gud va billigt" den tar jag! Och den tar jag, och den tar jag... Sedan blir det ganska så dyrt ändå. Ja ni på Ikea vet de hur vi kunder ska snärjas ;-)

En påse med färg från Ikea

Väntade på att Tessan skulle sluta jobbet och sedan hämtade vi Atlas på dagis :-) Så gulligt! Och senare åkte vi ut till Bergviks köpcentrum en sväng och jag fick med mej ett turkost fat för halva reapriset!! FYND! Sedan handlade vi lite godsaker inne på Forum till kvällens lilla kräftkväll! :-) Väl hemma på ön åkte jag förbi Hammarö ryttarförening och tittade på när Britt & Lordi tränade för Johan, det gick jättebra!! Det är helt galet att undret till häst bara är fyra år!!! :-)


Britt & Lordi efter träningen!


Sötaste Atlas protesterade inte!       Atlas och jag på kräftskiva!


Hatti-fnattarna! Sara, Jocke & jag


Godingarna utan hatt.. Adde,Tess & Aless

En jättemysig dag i Karlstad, Tack allihopa och speciellt till TESS!
Kommentarer
Postat av: Linda

Men Atlas!! Vad gudomligt söt :)

2009-08-18 / 12:37:25     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Tess

Tack för igår älskling! Det va jättemysigt!!! haha Atlas ser sådär nöjd ut med hatten ; ) Snygg min jag har på både karl och hund haha livet ä la underbart! ses ikväll! Kysss

2009-08-18 / 16:37:07     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?