En bunt med vuxenpoäng!

Jag hann uträtta mina ärenden på stan förut och kände mej riktigt stolt när jag cyklade hem därifrån, utan att gjort något onödigt alls! :-) Jag var på banken och fixade med mina konton och en ny e-legitimation samt en dosa, fixade också till så att jag nu har en stående överföring som förs över till sparande varje månad, känner mej stolt! Sedan gick jag till HM och reklamerade två toppar jag köpt där, båda hade gått sönder och jag har använt dem en gång styck! Inte ens tvättat dem... Visst det var sådana billiga bastoppar i väldigt tunnt tyg, men ändå efter första gången, då tyckte jag faktiskt det va dåligt så jag gick tillbaka med dem och fick ett tilgodokvitto :-) Så hem fick ett nytt linne, örhängen och ett armband följa för 19,50! Det tyckte jag att jag var värd :-)



Jag har även börjat rusta inför skolstarten nu också! Igår beställde jag en ny almanacka samt första kurslitteraturen och idag inhandlade jag två fina mappar och ett kom-ihåg-block från Lagerhaus, det känns lite roligare när man får ha plugget i lite fina tillbehör! :-) Billigt var det också, så då får man ju passa på, ett tips! :-)



När jag va på stan fick jag även en inbjudan av Sandra på att käka hämt-Thai hemma hos henne! Tyckte jag var en underbart bra idé, så nu är jag proppmätt och har även två matlådor, så mycket mat man får!!!! :-) Sandra har sin vän Madde på besök så de skulle in till Lilla torg och ta något glas, jag avböjde tyvärr då jag känner mej lite seg och inte allt för rik! ;-) Så jag sparade in lite på både pengar och min energi för imorn jobbar jag heldag och det är jag inte van vid, men ska bli skoj! Nu har jag faktiskt två maskiner tvätt som snurrar i tvättstugan och alldeles strax börjar So you think you can dance!

Ha en skön afton!
P & K


Sandra & Madde mitt i maten :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?