All inclusive & alldeles för trött...

Nu har jag kommit hem till Halmstad igen! Märkte när jag passerade havet i Varberg att här mår jag så himla bra! Vill för evigt bo nära havet! Väl på stationen i Halmstad fick jag hämtning av min privata Taxi, taxi Linda! Så snällt att jag fick hjälp, gratis var taxin dessutom, bra skit! ;-) Väl i lägenheten packade jag upp lite och fixade iordning.. Cyklade sedan bort till Linda igen och blev bjuden på mat! Allt var färdigt, bara att slå sej ner! :-) Alldeles för bra egentligen! TACK så jätte mkt  gumman! Jag, Linda, Sandra och Daniel käkade massa gott och såg på TV, väldigt härligt! Tyvärr har jag inte orkat med att lägga in alla bilder från visiten på Hammarö, det får bli imorn för nu är jag så trött så trött! Det är dax att välkomna John Blund, Natti natti!

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?