Svenne Banan!

Har precis klivit upp ur sängen och gjort mig frukost, solen strålar in genom fönstren och jag har jort en somrig smootie på hallon och vattenmelon :) Ser på mitt obligatiriska "vakna & bli människa program" Vakna med The voice och dom spelar Svenne banan låten! jag tycker den är såå bra! Idag är jag både skol- och jobbledig, så ska bara ut och njuta av solen!

Dagen ser ut som följer:
Åka till Panther, mysa och försöka motionera han lite, tänkte lina och sen försöka mig på lite skritt arbete.
Åka till Rejmes verkstad och försöka få dem att fixa min ena sidospegel som nåt satans pucko sparkade ner i natten till lördag. Ska in till centrum och handla present till Linda som fyller år den 2:e maj! Så tänkte jag också ta mej årets första mjukglass, jag har inte hunnit det än så det är mer än dags! I e.m ska jag även avklara en runda på gymmet, en riktigt härlig dag väntar! Som börjar här: 


Det börjar att blomma riktigt fint utanför stallet

Kommentarer
Postat av: ida

jag har ingen tid över till skola mm... måste ju följa alla mina vänners bloggar!! =) kul att du också bloggar!! hihi.. kram ida

2009-04-29 / 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?