Smart eller lat...?

Direkt efter skolan hoppade jag upp på cykeln och trampade till jobbet, galen värme såhär i april :) riiktigt gött!
Jobbet gick fint och när jag låste butiken var det såhär mysigt utanför, vilken underbar kväll!


Massa folk som satt och myste i kvällssolen på Espresso House


Härlig cykeltur hem!

Meningen var att jag skulle ta cykeln till gymmet, men efter denna fullspäckade dag ansåg jag att jag inte orkade :) Så stannade till vid Hemköp och köpte en grillad kyckling istället, Niice! Bestämde mig för att sedan trampa raka vägen hem och göra en fett stor kycklingsallad! :D Blev riktigt gott! Nu ligger jag i soffan, ser på Desperate housewives och käkar årets första vattenmelon, Yummie!
Imorn är jag ledig så då blir det mysdag med Panther, ska försöka motionera honom trots foten, sedan ska jag iväg och kolla om jag kan få hjälp med min enspeglade bil på någon verkstad och shoppa födelsedag till Linda samt köra ett litet träningspass.

Sweet dreams!
Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Honey! Ser att du lyckades med ny layout?! Blev jätte fint :) Kul att du också bloggar! Ska länka till din från min! Vi hörs imorn! Sov gott :) Kyssa!

2009-04-28 / 22:20:51     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?