Barnsligt bra eftermiddag!

När jag slutade jobbet cyklade jag för att hämta pärlan från sjukan, hon var helt underbar att löra sedan efter sin behandling, inte ett ljud sa hon utan gick helt tyst! Aahh, skönt! Det är så varmt idag så det är som högsommar. Jag har gått klädd i bara klänning idag samt räddat mitt ansikte med refreshing papers!


Så här somrig har jag varit idag: klänning/tunika - B-young, skärp - Monki.


Mina räddare i nöden! Servetter från Nivea går att köpa i vanlig matvarubutik.

När jag hämtat Pärlan åkte jag ut till Eurostop handlade liten tack för hjälpen - present till Linda för att hon hjälper mig så mycket, nu när jag är lite invalido! Nu till det barnsliga :) jag cyklar hem till Linda vi ska fixa käk inför Valborgskvällen, går sådär för Linda och jag kan inte komma fram till nåt, jag får i stället smaka på Chokladbollar som hon bakat idag, sen var jag fast, några minuter senare dimper Daniel in, kommer hem från sitt nya jobb med minst ett kg godis! Vi var inte allt för snabba och insåg att vi skulle vara vid Nissan om en bara 50 minuter för att se på brasa. Vi tar ett lysande beslut, näligen Macke Donkans Drive thru! Hahaha vilken valborgsmiddag! Det var gott och vi hinner i tid till brasan, så det var egentligen riktigt lysande! Vi tittar på brasan på Nissan sedan åker vi hem igen och trycker i oss, eller mest ja trycker i mej Lindas hemmagjorda chokladbollar och Daniels godis, jag gillar inte ens det godiset..... skumt det där, handen bara går av sig själv till skålen.. Sedan hjälpte dom mej att fixa lite med bloggen, ni kanske ser att Panther nu är med i menyn! TACK så jättemycket älskade vänner!!


Daniel hugger in på vår utsökta mat !


Linda & Daniel, glada och goa i väntan på brasan


Jag, Linda & Charlie, rolig bild ser att lite tokig ut, men det bjuder vi på :)


Fin Maj-brasa med kanotister, fint va Pappa ;)


Jag & Linda


Barnsligt gött Valborgs sancks!
Kommentarer
Postat av: Linda

Tusen tack för min present!! Vi har skapat en ny tradition för valborg nu älskling :D

Jag snor några bilder av dig...!! Kysskyss

2009-05-01 / 09:52:58     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Jag bor typ snett bakom dig där du står med hunden :-)

2009-05-03 / 19:31:35     URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?